• NABÍZÍM
    • Fotografování interiérů
    • Produktová fotografie
    • Virtuální prohlídka
    • Fototesty – test shoots
  • Galerie
    • Portfolio
    • Interiér / exteriér
    • Produkty a ilustrace
    • Editorial
    • Reportáže
    • Test shoots
  • Reference
  • Ceník
  • Blog
  • Kontakt
✕

Proč potřebujete virtuální prohlídku

Chcete svůj byznys posunout na další úroveň? Nyní máte možnost. Fotografie firem Google (Business View v mapách Google) nabízí možnost vytvořit 360° fotografii vaší firmy (provozovny, hotelu, restaurace, prodejny, …), kterou poté zařadí i do vyhledávání. Jde o rozšíření Street View na Google Maps.

Se stále stoupajícím počtem uživatelů chytrých mobilních telefonů stoupá také využívání služby, která najde nejbližší místa na mapě. Nechte lidi, ať se podívají dovnitř, ještě než do vašeho podniku fyzicky vstoupí.

Proč tuto možnost používat?

  1. Oživíte svůj podnik – interaktivní 360° prohlídka vaší provozovny nechá zákazníky, aby se sami podívali, jak to uvnitř vypadá. Mohou tak sami posoudit, jestli chtějí přijít i osobně.
  2. Street View – když se na Street View někdo dostane do ulice, kde se váš podnik nachází, zobrazí se u vaší provozovny ikona. Když na ní uživatel klikne, dostane se přímo na vnitřní fotografie.
  3. Skvělé SEO – fotografie firem Google, nebo-li Google Business Photos, zvýší viditelnost vašeho podniku ve vyhledávači Google, Google Maps a Google+ Local – navíc budete moct odkaz na tyto fotky sdílet i na své webové stránce a sociálních sítích.
  4. Snadné a jednoduché – focení obvykle trvá hodinu nebo dvě. Výsledkem je kromě panoramatických snímků i 10 a více fotografií zajímavých míst a nabízených služeb. Ty jsou poté poslány Googlu, který je zpracuje a vytvoří z nich virtuální prohlídku.

Fotografie firem Google, už používá mnoho podniků na celém světě. Navíc budete mít k fotkám vlastnická práva. A co je ještě lepší – kdykoliv můžete nahrát novější verze fotografií.

A kde budou firemní fotografie fungovat nejlépe?

  • Restaurace – nechte své hosty nahlédnou do míst kde dnes budou jíst.
  • Hotely – kdo by nechtěl vidět kde bude spát?
  • Obchody – příjemný interiér obchodu může přesvědčit k nákupu.
  • Místa pro konference – účastníci i návštěvníci se budou moct podívat, v jakých místech budou mluvit/poslouchat.
  • Lékařské ordinace – nechte pacienty, aby se podívali, v jakém prostředí budou ošetřeni.
  • Kanceláře – ukažte světu svůj vlastní kreativní prostor.
  • Místa jednání – ukažte vašim potenciálním partnerům své prostory.
  • Muzea, zábavné parky, nákupní střediska, atd. Využití nezná hranic.

Další informace a ceny na téma virtuální prohlídka najdete stránce tomu určené.

Mohlo by vás zajímat:

Brenizerova metoda
Posledních pár příspěvků sice souviselo...
Optimalizace zápisu v Google
Mít firmu ve službách (Google +, Googl...
Focení hotelů
Aktuálně jsem jeden z mála, který má c...
Fotografie - fotografové na sociálníc...
Všichni víme jak populární je teď Insta...
Jak překročit hranice do světa módní ...
Považujete se za talentovaného profesio...
Cena za focení jako službu, nebo uměn...
Cena za focení jako byznys / povolání /...

Podělte se ...

Nabízím

  • Fotografování interiérů
  • Produktová fotografie
  • Virtuální prohlídka
  • Fototesty, test shoots

Nepřehlédněte

K fotografování jsem se vrátil díky tomu, že dělám weby. Pokud hledáte studio, které by vám vytvořilo web, logo, marketing, podívejte se k nám. Internetové reklamní studio MFÁčko.

Novinky

  • 9 důvodů, proč používat pro…
    Ještě nedávno, řekněme před deseti lety, nemohlo nakupování online …
  • Broncolor versus Profoto
    Chci sjednotit „světelný park“ a používat jen jednu značku, …
  • Klíčem k inspiraci je zvída…
    Už je to tu zas, není to tak dávno, co jsem publikoval článek Kam pro …
  • 10 dokumentů o módě, které …
    Každému začínajícímu fotografovi, který chce fotit módu, kladu na srdce, …
  • 25 důvodů proč mít virtuáln…
    Pokud jste to ještě nezaznamenali, na Google máte další možnost jak …
© LUBOMÍR BUCHTA | Autorská práva | GDPR | Cookies | Vyrobilo MFÁčko